AccueilAccueil  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  

Partagez | 
 

 ( top sites ) — votez pour le forum.

Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Suivant

Orlando Seavale

messages : 613
name : Olivia
face + © : centineo + faustine
multinicks : aj + alfie + emerson + jax + parker + zoya
points : 1333
age : 24
♡ status : divorced, single, whatever.
work : taking a year off
home : looking for an apt, crashing at mac's until further notice

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : (■■■) letty, mckenna, leann, kate, mads

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Lun 14 Jan - 13:32


_________________

And I hate that you're gone. And I hate that I don't wanna let go. And I hate that you think that I'm weak cuz I don't wanna let you know that I'm gonna build castles from the rubble of your love.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur

Devan Allen

messages : 58
name : sab.
face + © : jlawrence, sandman.
multinicks : d. bell & e. lindberg
points : 207
age : vingt-huit ans.
♡ status : ♥ zach.

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Lun 14 Jan - 14:06


_________________

they say that I can’t last a day in the real world. I say you wouldn’t survive one night in mine.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur

Orlando Seavale

messages : 613
name : Olivia
face + © : centineo + faustine
multinicks : aj + alfie + emerson + jax + parker + zoya
points : 1333
age : 24
♡ status : divorced, single, whatever.
work : taking a year off
home : looking for an apt, crashing at mac's until further notice

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : (■■■) letty, mckenna, leann, kate, mads

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Lun 14 Jan - 15:49


_________________

And I hate that you're gone. And I hate that I don't wanna let go. And I hate that you think that I'm weak cuz I don't wanna let you know that I'm gonna build castles from the rubble of your love.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
◖cover your eyes, the devil's inside◗
Tony Burton

messages : 1685
name : corpsie.
face + © : j. ransone + ©nepy & andrewmnrd.
multinicks : sd ¤ bh ¤ ow ¤ bs ¤ md
points : 1490
age : 36.
♡ status : ♡ his pills.
work : field agent for an alarm company.
home : hers w/ Naaji.

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : (1/3) wyatt, alec, ania/scottie (> inej, snatch, dillon)

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Lun 14 Jan - 16:16


_________________

That's the terror of knowing
what this world is about
Pressure on people, people on streets. Ok. Chippin' around, kick my brains 'round the floor. These are the days: it never rains but it pours.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur

Orlando Seavale

messages : 613
name : Olivia
face + © : centineo + faustine
multinicks : aj + alfie + emerson + jax + parker + zoya
points : 1333
age : 24
♡ status : divorced, single, whatever.
work : taking a year off
home : looking for an apt, crashing at mac's until further notice

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : (■■■) letty, mckenna, leann, kate, mads

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Lun 14 Jan - 18:12


_________________

And I hate that you're gone. And I hate that I don't wanna let go. And I hate that you think that I'm weak cuz I don't wanna let you know that I'm gonna build castles from the rubble of your love.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur

Harley Rhodes

messages : 78
name : bérénice, moonlight roses
face + © : lily collins, perlman
points : 106
age : twenty seven years old
♡ status : single, ready to mingle
work : journalist for the windmont bay bulletin

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : 2/3 › bodhi, asher

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Lun 14 Jan - 18:28


_________________
— she wears strength and darkness equally well, the girl has always been half goddess, half hell.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur

Richie Pfeiffer

messages : 99
name : ana
face + © : joe keery
points : 202
age : 23
♡ status : you can't kiss my sins away but you can try
work : internship at windmont bay bulletin, probably not your favorite employee
home : house as big as his ego on harbor row, but kinda lonely kinda empty

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : ✦✦✦✦✧

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Lun 14 Jan - 18:34


_________________

Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur

Owen Valentine

messages : 1026
name : mrs.brightside (marine)
face + © : madden, perlman, zayn.
multinicks : tommy ⋅ mila ⋅ raph ⋅ anton ⋅ avery.
points : 575
age : thirty-two y.o
♡ status : dating romy since 2013.
work : actor on a break, currently writing his first script.
home : with romy on ocean avenue

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : 1/2 | romy

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Lun 14 Jan - 20:26


_________________

falling down your blood-red lips, why are your eyes heavy? is there somebody else you missed? rainberry.

Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur

Orlando Seavale

messages : 613
name : Olivia
face + © : centineo + faustine
multinicks : aj + alfie + emerson + jax + parker + zoya
points : 1333
age : 24
♡ status : divorced, single, whatever.
work : taking a year off
home : looking for an apt, crashing at mac's until further notice

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : (■■■) letty, mckenna, leann, kate, mads

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Lun 14 Jan - 20:32


_________________

And I hate that you're gone. And I hate that I don't wanna let go. And I hate that you think that I'm weak cuz I don't wanna let you know that I'm gonna build castles from the rubble of your love.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
◖cover your eyes, the devil's inside◗
Tony Burton

messages : 1685
name : corpsie.
face + © : j. ransone + ©nepy & andrewmnrd.
multinicks : sd ¤ bh ¤ ow ¤ bs ¤ md
points : 1490
age : 36.
♡ status : ♡ his pills.
work : field agent for an alarm company.
home : hers w/ Naaji.

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : (1/3) wyatt, alec, ania/scottie (> inej, snatch, dillon)

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Lun 14 Jan - 21:24


_________________

That's the terror of knowing
what this world is about
Pressure on people, people on streets. Ok. Chippin' around, kick my brains 'round the floor. These are the days: it never rains but it pours.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur

Orlando Seavale

messages : 613
name : Olivia
face + © : centineo + faustine
multinicks : aj + alfie + emerson + jax + parker + zoya
points : 1333
age : 24
♡ status : divorced, single, whatever.
work : taking a year off
home : looking for an apt, crashing at mac's until further notice

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : (■■■) letty, mckenna, leann, kate, mads

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Mar 15 Jan - 5:50


_________________

And I hate that you're gone. And I hate that I don't wanna let go. And I hate that you think that I'm weak cuz I don't wanna let you know that I'm gonna build castles from the rubble of your love.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur

Orlando Seavale

messages : 613
name : Olivia
face + © : centineo + faustine
multinicks : aj + alfie + emerson + jax + parker + zoya
points : 1333
age : 24
♡ status : divorced, single, whatever.
work : taking a year off
home : looking for an apt, crashing at mac's until further notice

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : (■■■) letty, mckenna, leann, kate, mads

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Mar 15 Jan - 8:16


_________________

And I hate that you're gone. And I hate that I don't wanna let go. And I hate that you think that I'm weak cuz I don't wanna let you know that I'm gonna build castles from the rubble of your love.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
◖cover your eyes, the devil's inside◗
Tony Burton

messages : 1685
name : corpsie.
face + © : j. ransone + ©nepy & andrewmnrd.
multinicks : sd ¤ bh ¤ ow ¤ bs ¤ md
points : 1490
age : 36.
♡ status : ♡ his pills.
work : field agent for an alarm company.
home : hers w/ Naaji.

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : (1/3) wyatt, alec, ania/scottie (> inej, snatch, dillon)

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Mar 15 Jan - 9:21


_________________

That's the terror of knowing
what this world is about
Pressure on people, people on streets. Ok. Chippin' around, kick my brains 'round the floor. These are the days: it never rains but it pours.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur

Orlando Seavale

messages : 613
name : Olivia
face + © : centineo + faustine
multinicks : aj + alfie + emerson + jax + parker + zoya
points : 1333
age : 24
♡ status : divorced, single, whatever.
work : taking a year off
home : looking for an apt, crashing at mac's until further notice

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : (■■■) letty, mckenna, leann, kate, mads

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Mar 15 Jan - 12:43


_________________

And I hate that you're gone. And I hate that I don't wanna let go. And I hate that you think that I'm weak cuz I don't wanna let you know that I'm gonna build castles from the rubble of your love.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
◖cover your eyes, the devil's inside◗
Tony Burton

messages : 1685
name : corpsie.
face + © : j. ransone + ©nepy & andrewmnrd.
multinicks : sd ¤ bh ¤ ow ¤ bs ¤ md
points : 1490
age : 36.
♡ status : ♡ his pills.
work : field agent for an alarm company.
home : hers w/ Naaji.

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : (1/3) wyatt, alec, ania/scottie (> inej, snatch, dillon)

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Mar 15 Jan - 14:02


_________________

That's the terror of knowing
what this world is about
Pressure on people, people on streets. Ok. Chippin' around, kick my brains 'round the floor. These are the days: it never rains but it pours.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
— a dead man walking.
Ronan Guthrie

messages : 528
name : lora (isleys).
face + © : michiel huisman — valtersen, tumblr.
multinicks : iyovi, nomi, letty, catori, dimitri.
points : 439
age : thirty-six.
♡ status : single.
work : owner of the pioneer log homes — lumberjack.
home : a house, ocean avenue.

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : (off).

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Mar 15 Jan - 14:08


_________________

— I walk through the valley of the shadow of death / and I'll fear no evil because I'm blind to it all.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur

Orlando Seavale

messages : 613
name : Olivia
face + © : centineo + faustine
multinicks : aj + alfie + emerson + jax + parker + zoya
points : 1333
age : 24
♡ status : divorced, single, whatever.
work : taking a year off
home : looking for an apt, crashing at mac's until further notice

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : (■■■) letty, mckenna, leann, kate, mads

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Mar 15 Jan - 14:43


_________________

And I hate that you're gone. And I hate that I don't wanna let go. And I hate that you think that I'm weak cuz I don't wanna let you know that I'm gonna build castles from the rubble of your love.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur

Orlando Seavale

messages : 613
name : Olivia
face + © : centineo + faustine
multinicks : aj + alfie + emerson + jax + parker + zoya
points : 1333
age : 24
♡ status : divorced, single, whatever.
work : taking a year off
home : looking for an apt, crashing at mac's until further notice

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : (■■■) letty, mckenna, leann, kate, mads

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Mar 15 Jan - 16:54


_________________

And I hate that you're gone. And I hate that I don't wanna let go. And I hate that you think that I'm weak cuz I don't wanna let you know that I'm gonna build castles from the rubble of your love.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur

Anton Luthor

messages : 913
name : mrs.brightside (marine)
face + © : matthew daddario + witchling, james arthur.
multinicks : mila ⋅ tommy ⋅ micah ⋅ raphaël ⋅ avery.
points : 310
age : 32 y.o
♡ status : in an on-off relationship with kate. (last update : off)
work : pediatric surgeon in portland.
home : a small flat on harbor row.

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : ●●●● saga, naomi, kate, kate II.

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Mar 15 Jan - 18:27


_________________
— i don't miss you, you're not in every single thing i do. i don't think we're meant to be and you are not the missing piece. even when i'm burstin' into flames, i don't regret the day i left. i don't believe that i was blessed, i'm probably lyin' to myself again, 'cause only you could fill this empty space.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur

Orlando Seavale

messages : 613
name : Olivia
face + © : centineo + faustine
multinicks : aj + alfie + emerson + jax + parker + zoya
points : 1333
age : 24
♡ status : divorced, single, whatever.
work : taking a year off
home : looking for an apt, crashing at mac's until further notice

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : (■■■) letty, mckenna, leann, kate, mads

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Mar 15 Jan - 20:09


_________________

And I hate that you're gone. And I hate that I don't wanna let go. And I hate that you think that I'm weak cuz I don't wanna let you know that I'm gonna build castles from the rubble of your love.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
◖cover your eyes, the devil's inside◗
Tony Burton

messages : 1685
name : corpsie.
face + © : j. ransone + ©nepy & andrewmnrd.
multinicks : sd ¤ bh ¤ ow ¤ bs ¤ md
points : 1490
age : 36.
♡ status : ♡ his pills.
work : field agent for an alarm company.
home : hers w/ Naaji.

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : (1/3) wyatt, alec, ania/scottie (> inej, snatch, dillon)

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Mar 15 Jan - 21:55


_________________

That's the terror of knowing
what this world is about
Pressure on people, people on streets. Ok. Chippin' around, kick my brains 'round the floor. These are the days: it never rains but it pours.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur

Richie Pfeiffer

messages : 99
name : ana
face + © : joe keery
points : 202
age : 23
♡ status : you can't kiss my sins away but you can try
work : internship at windmont bay bulletin, probably not your favorite employee
home : house as big as his ego on harbor row, but kinda lonely kinda empty

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : ✦✦✦✦✧

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Mar 15 Jan - 23:11


_________________

Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
neverending lights in the skyline.
Saga Björck

messages : 1187
name : calvaries
face + © : felicity jones © mine
multinicks : romy, dante.
points : 698
age : twenty-six years old.
♡ status : dating someone.
work : malmö police officer.
home : 455 bridgewater way.

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : off / vesper, anton, scott.

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Mar 15 Jan - 23:22

I love you

_________________
Honesty is such a lonely word,
Everyone is so untrue,
Honesty is hardly ever heard,
And mostly what I need from you
© billy joel honesty
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur

Orlando Seavale

messages : 613
name : Olivia
face + © : centineo + faustine
multinicks : aj + alfie + emerson + jax + parker + zoya
points : 1333
age : 24
♡ status : divorced, single, whatever.
work : taking a year off
home : looking for an apt, crashing at mac's until further notice

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : (■■■) letty, mckenna, leann, kate, mads

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Mer 16 Jan - 6:26


_________________

And I hate that you're gone. And I hate that I don't wanna let go. And I hate that you think that I'm weak cuz I don't wanna let you know that I'm gonna build castles from the rubble of your love.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
◖cover your eyes, the devil's inside◗
Tony Burton

messages : 1685
name : corpsie.
face + © : j. ransone + ©nepy & andrewmnrd.
multinicks : sd ¤ bh ¤ ow ¤ bs ¤ md
points : 1490
age : 36.
♡ status : ♡ his pills.
work : field agent for an alarm company.
home : hers w/ Naaji.

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status : (1/3) wyatt, alec, ania/scottie (> inej, snatch, dillon)

Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum. Mer 16 Jan - 8:25


_________________

That's the terror of knowing
what this world is about
Pressure on people, people on streets. Ok. Chippin' around, kick my brains 'round the floor. These are the days: it never rains but it pours.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Contenu sponsorisé




Message· · Sujet: Re: ( top sites ) — votez pour le forum.

Revenir en haut Aller en bas
 
( top sites ) — votez pour le forum.
Revenir en haut 
Page 12 sur 16Aller à la page : Précédent  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Suivant
 Sujets similaires
-
» [FAQ] Comment voter pour le forum sur les top-sites ?
» Votez pour le forum
» Votez pour le forum
» Votez pour le forum ! [Novembre 2014]
» Une playlist pour le forum?

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
F I L T H Y S E C R E T :: ash and dust; left to rust :: we ain't ashes-
Sauter vers: