Partagez

-- oil on water.

Gail Pearsall

name : léa.
face + © : maia mitchell - @dublin.
♡ status : single - just got dumped, plotting her revenge.
work : full-time singer and songwriter, when it pays the bills.

— boom, butterfly effect.
how we met :
rp status (fr/en) :

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: -- oil on water. -- oil on water. EmptyJeu 15 Aoû 2019 - 17:32

it's a catalogue of modern mistakes
leaving stories like digital crumbs
as she turns these nights into literature

gail pearsall
âge, date et lieu de naissance · elle est née sur les routes du midwest il y a vingt-six ans, au détour d'un trailer park miteux de whillshire, en ohio. nationalité et origines · officiellement, gail est américaine - mais son arbre généalogique et ses origines en général lui sont relativement floues. statut civil · célibataire depuis peu après s'être lamentablement faite larguer par téléphone - dix ans de relation (presque) exclusive envolées en moins de vingt-huit secondes. occupation(s) · la musique a toujours fait partie intégrante de sa vie - ses rêves de gloire et de succès ont bercé les moments les plus sombres du film de son existence, avec nulle autre que sa guitare dans le rôle de fidèle alliée. elle chante et compose ses propres morceaux de christian country, dans l'espoir d'être un jour propulsée sur le devant de la scène, accroupie devant une foule en délire, acclamée par des fans hystériques. et lorsque ses fantasmes illusoires ne suffisent plus à payer le loyer, elle enchaîne n'importe quel boulot à la paie misérable en espérant que ce soit le dernier. personnalité · puérile, impulsive, naive, égocentrique, en recherche constante d'approbation, animée, têtue comme une mule, lunaire, crédule, influencable, excessive dans tout ce qu'elle entreprend, opportuniste, instable.  
---------------
behind the mask
groupe · in a little while. faceclaim · maia mitchell.

i hear the secrets that you keep
si vous habitez windmont bay que pensez vous de la ville ? a contrario si vous êtes de passage, qu'est ce qui a motivé votre choix ? · windmont bay est loin d'être le premier endroit dans lequel gail pose ses valises - sa vie entière se résume à une éternelle bourlingue à travers des patelins tous plus miséreux les uns que les autres. son enfance nomadique l'a vaccinée de toutes les appréhensions qu'un nouvel arrivant peut rencontrer en débarquant dans une ville inconnue. mais jusqu'à présent, lorsque elle sillonnait les routes, c'était souvent sans but précis, sans aucune attente ni déception possible. aujourd'hui, c'est la rage qui l'a conduite jusqu'à windmont bay - cette furie qui dévore ses entrailles, cette fièvre qui ne l'a pas quittée depuis l'humiliation qu'a été le dernier coup de fil de l'enflure  qui lui servait de petit-ami. un coup de téléphone, et il était parti. disparu, envolé, volatilisé. il pensait certainement s'en tirer avec une misérable conversation téléphonique et ne plus jamais avoir à la revoir - mais c'était sans compter la détermination sans faille de gail, stimulée par une colère bouillonante. elle sait qu'il est ici, et son arrivée est uniquement motivée par leurs retrouvailles, mais surtout par l'issue d'une vengeance - et elle ne compte pas repartir avant d'avoir eu le dernier mot.

quel est votre rapport quant aux potins ? est ce que cela vous intéresse, ou vous êtes plus du genre discret? gail est bien trop naive et candide pour s'intéresser aux commérages, même si ses babillages parfois incessants pourraient faire penser le contraire. si elle parle (beaucoup) trop, c'est surtout pour combler le vide qui résonne en elle, mais rarement pour calomnier ou alimenter les médisances. les ragots ne l'intéressent pas - gail n'y voit aucun intérêt et se fiche complètement de sa réputation ou de ce que les inconnus peuvent penser d'elle. la vie des autres ne lui suscite aucune excitation ni réaction - en réalité, elle est sûrement trop égocentrique pour en avoir quelque chose à faire.

it's a lie i catch you everytime
partie libre · comme son nom l'indique, cette partie est à remplir selon vos préférences; que ce soit sous forme de points ou d'anecdote. elle est là pour en apprendre davantage sur votre personnage, ses habitudes, des détails de sa vie et bien d'autres choses encore qui vous sembleront utiles de préciser. un minimum de 15 lignes est demandé.

when you're talkin' in your sleep
prénom/pseudo · léa. âge · 24. présence · autant que possible. avez-vous pris un scénario ? · oui, celui de @tate vega. commentaires · je vais chercher un tas de liens, si jamais gail vous inspire, n'hésitez pas  I love you crédits · tumblr.

Dernière édition par Gail Pearsall le Ven 16 Aoû 2019 - 0:47, édité 4 fois
Revenir en haut Aller en bas

Harper Edwards

name : Olivia
face + © : haley lu richardson (© neon cathedral)
multinicks : chad, emerson, jax, lydia, parker, stella, tobias, zoya
♡ status : free as a bird
work : helping hand @ regbo orchard
home : regbo orchard

how we met :
rp status (fr/en) : (closed) vesper, scott, norrie, desmond, luke

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyJeu 15 Aoû 2019 - 17:36

je suis amoureuse de cette nana -- oil on water. 2773319566 -- oil on water. 2773319566

bienvenue, j'aime déjà beaucoup les premières lignes, hâte de découvrir la suite -- oil on water. 2168252612 -- oil on water. 2168252612 (et je voudrai trop un lien avec l'un de mes personnages  -- oil on water. 1587547587 )

I know that I'm talking too much and I'll get nowhere trying to do it at once but oh my god, I wanna be someone. So stay young with me, cause I hope that it's you that I'll break my pact trying to run home to. Just stay young.
“ that smolder tho ”

Mikkel Eklund

name : Smooke aka Raphaelle
face + © : alexander skarsgård - avatar @invité sur bazzart - icons found on tumblr
multinicks : luke edwards
♡ status : single
work : barman @the majestic
home : @ tiny flat up on crescent lane

how we met :
rp status (fr/en) : thalia, ali, stella, lilly, tori, finn

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyJeu 15 Aoû 2019 - 17:38

Bienvenue. -- oil on water. 299465633 -- oil on water. 299465633

Cause my darling, you and I could take over the world and one step at a time, just you and I. 'Cause you're the only one, who brings light just like the sun. One step at a time, just you and I. ★★

Carter Harwell

name : sean
face + © : denis shapovalov (livia+angiekerber)
multinicks : ben, gaelan, zach, kyle
♡ status : who cares? I can have all the girls in the world
work : senior year at high school but skipping it most of the time. singer who won the Voice a few years ago
home : at Resen's

how we met :
rp status (fr/en) : lydia, finn, tc gay pride, tc firehouse, saveria, ali, simeon

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyJeu 15 Aoû 2019 - 17:51

Bienvenue! -- oil on water. 815612934
Je crois que Carter va avoir un crush sur elle vu qu'elle est songwriter comme lui! -- oil on water. 3981730283 -- oil on water. 2502989501

☽☽ I wish that I was good enough if only I could wake you up my love won't you stay a while? I wish you'd cared a little more, I wish you'd told me this before. This is you, this is me, this is all we need. Is it true? My faith is shaken, but I still believe. (c) SIAL, lewis capaldi.

Charlie Wolfe

name : fernweh.
face + © : christensen © moonlight roses, tumblr.
multinicks : dempsie.
♡ status : lonely and sad.
work : daydreamer, (part time) barmaid.
home : big bad wolfe, ocean avenue.

how we met :
rp status (fr/en) : off (tyler, xavi, ezra)

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyJeu 15 Aoû 2019 - 18:15

bienvenue par ici -- oil on water. 1959117339

the world spins madly on

Finn Prentis

name : margot; chasinghearts
face + © : holland roden ; faustinette la cacahuète.
multinicks : tyler; lucy; ali; nate
♡ status : married (but don't tell anyone) ~ hopelessly denying her feelings for her best friend while casually having sex with him. ~ going to tinder dates to prove she's not in love with the person she'd like to go on a tinder date with.
work : firefighter.
home : sharing a bed with Resen, sharing a flat with Marvin & Carter.

how we met :
rp status (fr/en) : (fr/en) resen, marvin, crys, madden, sören, mavis, tc firehouse (bros), tc pride (carter), mikkel, carter (next: tomas, marloes) / off

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyJeu 15 Aoû 2019 - 18:17

@Carter Harwell a écrit:
Je crois que Carter va avoir un crush sur elle vu qu'elle est songwriter comme lui! -- oil on water. 3981730283 -- oil on water. 2502989501

Bienvenue -- oil on water. 2168252612

J’allais te proposer un lien de toute façon, mais si Carter a un crush, il faut que Finn s’en mêle -- oil on water. 1253646909

~ hardtodance with the devil on your back ~ Regrets collect like old friends, here to relive your darkest moments I can see no way, I can see no way but I like to keep some things to myself. I like to keep my issues strong ~ shakeitout

Jeremiah Miville-Dechêne

name : sissi - nausicaa.
face + © : bill skarsgård + © livia & onlyskarsgard.
multinicks : eckart • marley • ania • giacomo • keane • winnie.
♡ status : single.
work : waiter at the ryker's saloon.
home : a small cosy flat on bridgewater way.

how we met :
rp status (fr/en) :

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyJeu 15 Aoû 2019 - 19:09

Bienvenue parmi nous -- oil on water. 3305163951 -- oil on water. 1225025888

When we fight

we fight like lions but then we love and feel the truth. We lose our minds in a city of roses. We won't abide by any rules.

Roxcy Taylor

name : sow ~ pomeline.
face + © : scajo — mine.
multinicks : mavis, xavi, saveria, lilly.
♡ status : single, looking for love.
work : sheriff.
home : small house @ocean av.

how we met :
rp status (fr/en) : on/ emna.

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyJeu 15 Aoû 2019 - 20:32

Bienvenue sur FS -- oil on water. 3305163951

some nights you drink tea, some nights you drink whiskey.
Voir le profil de l'utilisateur En ligne
a man on fire × a violent desire

Beckett Schaeffer

name : corpsie
face + © : j. lowden x ©paxdemon.
multinicks : sally x peter x ollie x marnie x tony x paz x lando.
♡ status : fuck y'all.
work : selling pleasure and drugs, somewhat dad,.
home : between WB and Portland.

how we met :
rp status (fr/en) : s1 : chamarley, cha - s2 : tc 3/7, k's babyshower, marley

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyJeu 15 Aoû 2019 - 20:40

Bienvenue par ici -- oil on water. 545390686

+ you were a fire caught in a storm.

Bora Park

name : rosewins ⋅ rita.
face + © : im jinah ⋅ soonqus.
multinicks : jolene milburn.
♡ status : emotionally unavailable.
work : tattoo artist ⋅ treasurer.
home : flat ⋅ bridgewater way.

how we met :
rp status (fr/en) : fr ⋅ en › nbmc.

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyJeu 15 Aoû 2019 - 20:53

bienvenue par ici. I love you

i never had a chance to be soft.
i was always bloody knuckles and shards of glass. i wanted people to be afraid of hurting me.

Roza Salazar

name : foxie/jenn
face + © : bpalvin / alaska (avatar), lana del rey (lyrics)
multinicks : lexi ⋅ shiloh ⋅ luca ⋅ marloes ⋅ marvin
♡ status : widow, mother of a two year old boy.
work : part-time nurse at the clinic.
home : a cutie home on pioneer oak.

how we met :
rp status (fr/en) :

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyJeu 15 Aoû 2019 - 22:30

Bienvenue parmi nous. I love you je ne connais pas la demoiselle mais elle a l’air super cute. -- oil on water. 299465633
Et j’aime déjà beaucoup ce que je lis, on pourra très sûrement se trouver quelque chose avec mon dc Marloes et probablement avec Roza aussi. -- oil on water. 4124862262

and there's no remedy for memory, your face is like a melody, it won't leave my head. your soul is hunting me and telling me that everything is fine..
be all my sins remembered.

Jimmy Willys

name : faustine.
face + © : te ⋅ ©self, pinterest stuff.
multinicks : amber ⋅ billie ⋅ kate ⋅ kelley ⋅ resen ⋅ sami ⋅ scott.
♡ status : alone.
work : nightclub bouncer @ the lux.
home : harbor row with ali.

how we met :
rp status (fr/en) : open | ali, owen, stella, tyler

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyJeu 15 Aoû 2019 - 22:41

Bienvenue parmi nous. -- oil on water. 3305163951

// don't cut me down, throw me out, leave me here to w a s t e, I once was a man with —— dignity and grace.

Tate Vega

name : laura.
face + © : elordi - @ifUCmaud.
multinicks : bran, angel, rufus, connor, atticus.
♡ status : had a girlfriend back home, now single.
work : formerly trucker, now working for a moving company.
home : a motel room.

how we met :
rp status (fr/en) :

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyJeu 15 Aoû 2019 - 23:20

-- oil on water. 2502989501 -- oil on water. 2502989501 -- oil on water. 2502989501
la plus belle. -- oil on water. 3606162135

j'adore ce que je lis, bienvenue parmi nous, hâte de jeter tate et gail dans la tourmente. -- oil on water. 1959117339

-- tell that midnight rider, tell the rambler, the gambler, the back biter, tell 'em that God's gonna cut 'em down.

Crys Siringo

name : Lia
face + © : rose bertram, amor fati
multinicks : dorcas
♡ status : mère célibataire
work : serveuse @mickey's dinner

how we met :
rp status (fr/en) : open

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyJeu 15 Aoû 2019 - 23:38

bienvenue, elle est toute mims I love you

Gail Pearsall

name : léa.
face + © : maia mitchell - @dublin.
♡ status : single - just got dumped, plotting her revenge.
work : full-time singer and songwriter, when it pays the bills.

how we met :
rp status (fr/en) :

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyVen 16 Aoû 2019 - 0:34

@Harper Edwards a écrit:
je suis amoureuse de cette nana -- oil on water. 2773319566 -- oil on water. 2773319566

bienvenue, j'aime déjà beaucoup les premières lignes, hâte de découvrir la suite -- oil on water. 2168252612 -- oil on water. 2168252612 (et je voudrai trop un lien avec l'un de mes personnages  -- oil on water. 1587547587 )
merci beaucoup I love you avec grand plaisir pour le lien, je vais aller découvrir tes personnages et on va se trouver ça -- oil on water. 299465633

@Carter Harwell a écrit:
oh, ce serait parfait ça, je valide carrément l'idée -- oil on water. 2055180670

@Finn Prentis a écrit:
@Carter Harwell a écrit:

Bienvenue -- oil on water. 2168252612

J’allais te proposer un lien de toute façon, mais si Carter a un crush, il faut que Finn s’en mêle -- oil on water. 1253646909
merciiiii  -- oil on water. 1253646909
du drama, du drama -- oil on water. 2371903418 ça me plait tout ça, on va discuter -- oil on water. 1421062081

@Roza Salazar a écrit:
Bienvenue parmi nous. I love you je ne connais pas la demoiselle mais elle a l’air super cute. -- oil on water. 299465633
Et j’aime déjà beaucoup ce que je lis, on pourra très sûrement se trouver quelque chose avec mon dc Marloes et probablement avec Roza aussi. -- oil on water. 4124862262
merci beaucoup -- oil on water. 2773319566 maia c'est un petit bonbon, je l'adore I love you
trop cool, je vais aller lire tes fiches et je viendrai te mp -- oil on water. 2306027978

@Tate Vega a écrit:
-- oil on water. 2502989501 -- oil on water. 2502989501 -- oil on water. 2502989501
la plus belle. -- oil on water. 3606162135

j'adore ce que je lis, bienvenue parmi nous, hâte de jeter tate et gail dans la tourmente. -- oil on water. 1959117339
c'est toi le plus beau d'abord -- oil on water. 3305163951
ça va être si bien, on va adorer les maltraiter -- oil on water. 2670525722 -- oil on water. 3507355404

& merci beaucoup à tous pour votre accueil, vous êtes des amours -- oil on water. 3606162135

somebody gotta raise a little hell.

Iyovi O'Hara

name : lora (isleys).
face + © : riley keough — mine, pinterest.
multinicks : nomi, sakura, letty, catori, dimitri.
♡ status : not interested.
work : WBSO deputy — member of the northern blackhawks motorcycle club.
home : a small house, pioneer oak.

how we met :
rp status (fr/en) : on.

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyVen 16 Aoû 2019 - 11:59

Bienvenue parmi nous I love you

now we ride in the belly of the beast. we are the diamonds that choose to stay coal.
against the grain / against the odds
against the world / forever the underdogs
✬ love, lust, faith and dreams.

Mila Zvonareva

name : mrs.brightside (marine)
face + © : bella hadid ⋅ kidd, ariana grande.
multinicks : tommy ⋅ raph ⋅ anton ⋅ avery ⋅ owen ⋅ sören ⋅ bliss.
♡ status : independently owned and operated.
work : fitness coach for sporting field, ex professional tenniswoman (wta #23)
home : a flat on harbor row.

how we met :
rp status (fr/en) : ●●●● scott, scott, tc. (dillon, luca, marloes, nate, gaelan)

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyVen 16 Aoû 2019 - 17:00

Ce choix parfait d'avatar, je l'aime tellement Maia -- oil on water. 299465633
Bienvenue parmi nous -- oil on water. 1959117339

-- i know that i'm a handful, baby. i know i never think before i jump and you're the kind of guy the ladies want but one of these things is not like the others, like a rainbow with all of the colors. baby doll, when it comes to a lover, i promise that you'll never find another like me.

Juliet Westerberg

name : zoé.
face + © : josephine langford — lora, prima luce.
multinicks : iris, poppy.
♡ status : devoted to god (at least that's what her mom thinks).
work : works for her summer internship at the senator office in salem, and at the arc light on weekends, studies political science at the university of portland.
home : sometimes at daddy's (harbor row), sometimes at mommy's.

how we met :
rp status (fr/en) : connor, norrie.

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyVen 16 Aoû 2019 - 17:57

ça c'est du rapide -- oil on water. 4124862262
bienvenue parmi nous I love you

Riley Deck

name : hey jude (judith).
face + © : naomi scott — ©mistspell; pinterest.
♡ status : #notinthemood.
work : very annoying and very reckless us navy demonstration pilot.
home : a small flat, or her brother's - when she's not on tour.

how we met :
rp status (fr/en) : (en - dialogues) 0/3.

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptySam 17 Aoû 2019 - 19:36

maia I love you I love you I love you
bienvenue par ici, excellent choix de scénar -- oil on water. 3337116339

(this young lady is some trouble)

Naaji Darwish

name : nepy
face + © : rami malek © livia
multinicks : jude - garett - charlotte - harlan - filip - diane
♡ status : it depends on the day.
work : fisherman. part time escort and porn actor.

how we met :
rp status (fr/en) : ●●●● - (leslie ; karl ; saveria ; sofia)

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptySam 17 Aoû 2019 - 20:13

Bienvenue et bon courage pour la fiche ! -- oil on water. 1959117339

Nobody's home, I'm sleepwalkin'. I'm just relayin' what the voice in my head's sayin'. Don't shoot the messenger, I'm just friends with the monster that's under my bed, get along with the voices inside of my head. You're tryin' to save me, stop holdin' your breath.

Joan Wright

name : anane.
face + © : natalie portman © Applestorm.
multinicks : vesper, ryan.
♡ status : divorced.
work : lawyer.
home : ocean avenue.

how we met :
rp status (fr/en) : ■■■■

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyHier à 9:33

bienvenue, hâte de voir ce que tu vas faire de Gail -- oil on water. 299465633

fire walk with me.

Lorelei Elmore

name : bilquis ⋅ laïla.
face + © : léa seydoux, @balaclava.
multinicks : ciar ⋅ donna.
♡ status : repressing her attraction.
work : psychotherapist (part-time escort).
home : @pioneer oak, in a spacious loft.

how we met :
rp status (fr/en) : [open] miranda, ...

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. EmptyAujourd'hui à 9:13

la belle maiaaaa -- oil on water. 1098832185
bienvenue -- oil on water. 2773319566

Contenu sponsorisé

-- oil on water. Empty
Message· · Sujet: Re: -- oil on water. -- oil on water. Empty